Praktiske informationer
Alt du bør vide før, under og efter leje
Levering og returnering
Når du har booket promillebriller, så sender vi dem til din nærmeste GLS pakkeshop. Du vil kunne hente promillebrillerne i Pakkeshoppen 1-2 dage før dit arrangement.
Hvordan returnere du promillebrillerne?
Når du er færdig med udstyret og skal sende det retur, skal du bare rengøre udstyret og lægge det ned i samme kasse igen og tape den til.
På din Email vil du modtage en QR kode dagen før du skal sende promillebrillerne retur. Denne QR kode skal du bare vise nede i din lokale pakkeshop også sætter de label på og sender brillerne afsted til os.
Dette skal du være opmærksom på:
Der er 3 ting du skal være opmærksom på.
- Vi genbruger forsendelses kasser for at lave mindst muligt CO2 aftryk, dette gør dog at kasserne ikke altid er lige pæne.
- Du skal sikre dig, at når de sætter returlabel oven på det gamle label, så de ved, hvor det skal sendes hen.
- Hvis der står tal på kassen, så overstreg tallene med medfølgende sprittusch.
Betaling & Depositum
Når du booker promillebriller igennem Promillebriller.dk skal betalingen falde ved booking.
Grunden til, at vi ikke køre med reservationsbeløb er for, at holde udgifterne nede og dermed kan yde en bedre service og lavere udlejningspriser.
Hvad med Depositum?
Når du lejer promillebriller og andet udstyr igennem promillebriller.dk skal du efter den 1. januar 2022 ikke betale depositum.
Er promillebrillerne gået i stykker under brug?
Det er nu meget sjældent, at vi oplever uheld, når vi har udlejet promillebriller, men skulle du alligevel opleve, at der er sket et uheld, så et eller flere par er gået i stykker under brug eller bortkommet, skal du kontakte os med det samme:
Tel.: 42 59 78 78
Du vil blive opkrævet et beløb på 500 kr. pr. par, som er ødelagt eller bortkommet. Hvilket er brugtprisen på promillebrillerne.